2 клас


Любі діти, шановні  батьки!  Для більш зручнішого виконання завдань, перейдіть на мій новий сайт дистаційного навчання.

Натисни тут → Сайт вчителя Ільвес В.В.


17.03  (2д)  /  18.03 (2е)

Unit 6:  Doing things. 

Lessons/Уроки 5-6                           pр. / стор. 79-80

Тopic / Тема:
 Відпочинок і дозвілля.  Розваги друзів

Tasks / Завдання
 1. Revise the words./Повтори слова. 



2. Do the test. / Виконай тест.
Код доступу 224192
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3. Look and say. / Подивись та скажи.


4. Grammar./ Граматика.
* Повтори утворення теперішнього тривалого часу (Present Continuous Tense)
Дивись розділ "Grammar"
* Look and say. / Подивись та скажи.


5. Listen and choose. / Прослухай та обери.
Ex.1 p.79 / Впр.1 с.79 (підручник)

Натисни тут    Аудіододаток Unit-6-Les_5-1

*Check your work. / Перевір  свою роботу.



6. Reading. / Читання.

* Listen and repeat. / Послухай та повтори.
Ex.1-2 p.80 / Впр.1-2 с.80 (підручник)

Буква а перед буквосполученням ll, lk, читаеться як звук [ɔ:]: small [ smɔ:l ] 
walk [ wɔːk 

Буква о перед буквами m, n, v, th читають як звук [ʌ]:
son [ sʌn ]



Натисни тут → Аудіододаток Unit-6-Les_6-1

                        → Аудіододаток Unit-6-Les_6-2

*Listen, then read and translate. / Послухай, потім прочитай та переклади.
Ex.4-5 p.80 / Впр.4-5 с.80 (підручник)

7. Writing. / Письмо.

Fill in th missing letters. / Заповні пропущені  букви.
Ex.1-2 p.67 / Впр.1-2 с.67 (робочий зошит)


Я дуже сподіваюсь, діти, що ви засвоїли попередній урок. І вам було цікаво та пізнавально. Багато з вас молодці. Тест зробили на відмінно☺☺☺ Але на жаль, не усі пройшли його. Повідомте причину, будь ласка. 
Бажаю успіху у подоланні наступної сходинки знань)))


19.03 ()  /  19.03 ()

Unit 6:  Doing things. 

Lesson/Урок 7                           p. / стор. 81

Тopic / Тема:
  Відпочинок і дозвілля. Відпочинок на природі.  

Tasks / Завдання

1.  Sing a song. / Заспівай пісню.



2.  Practice our pronunciation. / Попрактикуємо нашу вимову.
Буквосполучення ng читається як звук [ŋ]: morning, song.
В українській мові подібного звуку [ŋ] не існує, саме тому його часто замінюють українським звуком [н]. Але при вимові цього звука повітря проходить через ніс, звук нагадує удар гонгу.

Read the words with [ŋ] sound. / Прочитай слова зі звуком [ŋ].


3.  Do the test. / Виконай тест. 

Давай подивимося, як тобою був засвоєний матеріал минулого уроку. ☺☺☺☺☺

Код доступу 872863
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


4. Look and say. / Подивисьта скажи.

!!!Згадай, якщо ми хочимо розповісти, що хтось виконує дію саме зараз (now), ми говоримо:
Подивись на малюнки та скажи, що Сем робить зараз.



5. Listen and point. / Послухай та покажи.

Ex.1 p.81 / Впр.1 с.81 (підручник)
Послухай діалог та спробуй здогадатися про значення деяких нових слів.
Натисни тут →Аудіододаток Les_7-1

Нові слова:

fish [fɪʃ]- рибалити
You’re kidding!- Ти жартуєш!

Якщо ви уважно слухали, то цей діалог складається з питань та коротких відповідей. Отже, щоб поставити питання про дії які відбуваються у данний момент, необхідно:
Remember! / Запам'ятай!




* Listen, then read and translate.
Послухай , потім прочитай та переклади.

Натисни тут → Аудіододаток Les_7-2

— Is dad fishing?
— Yes, he is.
— Is mum swimming?
— Yes, she is.
— Is Jane talking?
— Yes, she is.
— Is Jim walking?
— Yes, he is.
— Is Ted reading?
— You’re kidding!
No, he isn’t.
— Yes, he is!

6. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
    Sing and dance. / Співай і танцюй.

7.  Ask and answer the questions. / Запитай та дай відповіді на питання.




8.  Writing. / Письмо.

Ex.1-2 p.68 / Впр.1-2 с.68 (робочий зошит)



Хлопчики та дівчатка, ще один урок загальними зусиллями вивчено. Ви молодці!!! Я вірю, що ви працюєте старанно і виконуєте усі завдання, які я для вас підготувала. Продовжуємо і далі так працювати. Ніякий карантин нам не завадить отримувати знання)))


20.03  (2д)  /  20.03 (2е)

Unit 6:  Doing things. 

Lesson/Урок 8                         p. / стор. 82

Тopic / Тема:
  Відпочинок і дозвілля. 
       Story time. Сторінки сімейного альбому.

Tasks / Завдання

1.  Sing a song/ Заспівай пісню.





2. Do the test. / Виконай тест.
Код доступу 204407

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3. Grammar. / Граматика.

Listen to the video and remember. / Подивись відео та запам'ятай.
!!!Це відео допоможе тобі зрозуміти вживання та утворення теперішнього тривалого часу.



Listen to the song. / Послухай пісню.

Якщо ви уважно слухали цю пісню, ви почули таке питання, як: "What are you doing?"
Наукраїнську мову воно перекладається: "Що ти робиш?" ( мається на увазі, зараз)

For example/ Наприклад:

Запамятайте, як  запитати про те, що він/вона/воно робить зараз:

Якщо ви хочите дізнатися про те, що вони роблять зараз:

 Let's practice. / Давайте попрактикуємося.
 * Read and answer the questions. / Прочитайте та дайте відповіді на питання.



*Listen and try to understand. / Послухайте та спробуйте зрозуміти.

* Listen and sing the song. / Послухайте та проспівайте пісню.

4. Story time.
Ex.1 p. 82 / Впр.1 стор.82 (підручник) 
Listen to the story, then read and translate. / Послухайте історію, потім прочитайте та зробить переклад.

Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.83

Ex.1 p.69 (WB) / Впр.1 стор.69 (робочий зошит)
Number the pictures in the right order. / Пронумеруйте малюнки у правильному порядку.





   Хлопчики  та  дівчатка, ось і пролетіли весняні канікули. Залишається останній етап навчання. Але він дуже відповідальний. Так сталося, що вам необхідно опрацьовувати навчальний матеріал самостійно. Зі свого боку я буду намагатися надавати вам завдання, які будуть цікавими і зрозумілими для вас. Якщо у вас будуть виникати якісь питання, можете звернутися до мене у коментарях або написати на пошту  verailves@gmail.com . Головне бережіть себе, без необхідності  не виходьте на вулицю. Розплануйте раціонально свій режим дня. І пам’ятайте, що карантин – це не канікули. Ви повинні продовжувати здобувати знання. Здоров’я вам і успіхів у навчанні!!!

31.03  (2д)  /  01.04 (2е)

Unit 6:  Doing things. 

Lessons/Уроки 9-10                           p. / стор. 83

Тopic / Тема:
  Відпочинок і дозвілля.  
Into Your Portfolio.



                                 Tasks / Завдання

 1. Sing a song/ Заспівай пісню.


2.  Practice our pronunciation. / Попрактикуємо нашу вимову.

Listen and repeat. / Послухай та повтори.



3. Let's play. / Давай пограємось.

Do the test. Look at the picture, read and choose "True" or "False". / Зроби тест. Подивись на малюнок, прочитай та обери "Правда" чи "Неправда".


4. Listen to the chant. / Послухай наспів.

Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.83

* Remember new words. / Запам'ятай нові слова


* Let's translate this chant. / Давай перекладемо цей наспів.



* Sing this chant. / Проспівай цей наспів.

5. Grammar. / Граматика.
* Згадай, як утворюється теперішній тривалий час.



* Let's have a rest and sing the songs. / Давай відпочинемо та заспіваємо пісні.





* Let's practice. / Давай попрактикуємось.
Do the test. Put the words into the correct order./ Зроби тест. Поставь слова у правильному порядку.


6. Writing. / Письмо.

* Ex.1 p.70 (WB) / Впр.1 стор.70 (робочий зошит)
Look at the pictures and write the sentences. / Подивись на малюнки та напиши речення.



* Do the project work. / /Зроби проектну роботу.
Write about your morning. /  Напиши про свій ранок.


Увага!!! Виконуй завдання вчасно, не залишай на потім! Після виконання, обов'язково повідомь мене у коментарі знизу блога. В тестах необхідно писати на українській мові: прізвище, ім'я і клас. Сфотографуй у зошиті стор.67-70 та надішли на мою пошту verailves@gmail.com  . Бажаю успіхів!


02.04 ()  /  02.04 ()


Unit 6:  Doing things. 

Lesson/Урок 11-12                           p.p. / стор. 84-85

Тopic / Тема: Узагальнюючий урок.

Tasks / Завдання

1.  Sing a song. / Заспівай пісню.


2.  Test. / Тест.
Діагностична робота з теми.


3. Writing. / Письмо.

* Ex.1 p.71 (WB) / Впр.1 стор.71 (робочий зошит)
Fill in the missing letters. / Встав пропущені букви.


* Ex.2 p.71 (WB) / Впр.1 стор.71 (робочий зошит)
Match pictures and sentences. / З'єднай малюнки та речення.



03.04  (2д)  /  03.04 (2е)

Unit 7:  DO YOU LIKE CARROTS?

Lesson/Урок 1                           p. / стор. 86-87

Тopic / Тема:
  ЛЮДИНА.  Х АРЧУВАННЯ.                 
                                        Запрошення на день народження.  

Tasks / Завдання

1. Listen to the dialgue. / Послухай діалог.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.86

*Listen and repeat.
Тепер слухай та повторюй.

  2. Learning new words.
Ex.3 p.86
Listen, repeat and remember new words. / Послухай, повтори та запам'ятай нові слова.



Натисни тут → Аудіододаток Ex.3 p.86

*Запиши слова у словник та вивчи
chicken [ˈtʃɪkɪn] курка
lemonade  [ˌlem.əˈneɪd] лемонад
juice [dʒuːs] сік
sweets [swiːts] цукерки
yogurt [ˈjɒɡ.ət] йогурт
sandwich [ˈjɒɡ.ət] сендвіч 
cake [keɪk] торт
pizza [ˈpiːt.sə] піца
salad [ˈsæləd] салат

  3. Sing a song/ Заспівай пісню.

Натисни тут → Аудіододаток Ex.5 p.87



4. Grammar. / Граматика.

Do you like ...?  Тобі подобається ....? -  Yes, I do. Так.
                                                                                 No, I don't. Ні.
Answer the questions. / Дай відповіді на запитання.

5.  Writing. / Письмо.

Ex.1 p.72 / Впр.1 с.72 (робочий зошит)

Look and write. / Подивись і напиши.

Для закріплення уроку, можно перглянути відео.


07.04  (2д)  /  08.04 (2е)

Unit 7:  DO YOU LIKE CARROTS?

Lesson/Урок 2                           p. / стор. 88

Тopic / Тема:
  ЛЮДИНА.  Х АРЧУВАННЯ.                 
                                        Фрути. Використання артикля а/an  

Tasks / Завдання

1.  Sing a song. / Заспівай пісню.

2.  Do the test. / Виконай тест.


3.  Watch the video.
Подивись уважно відео уроку. 

*Запиши слова у словник та вивчи

apple  [ˈæpl]   яблуко
banana [bəˈnɑ:nə] банан
pear [pɛə] груша
strawberry [ˈstrɔ:bərɪ] полуниця
cherry [ˈtʃerɪ] вишня
orange [ˈɔrɪndʒ] апельсин


4.  Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
Sing and dance. / Співай та танцюй.



5.  Listening.
Ex. 1 p. 73 (WB) / Впр.1 стор.73 (зошит)
Listen and draw. / Послухай та намалюй.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1p.73

6.  Writing.


Ex. 2 p. 73 (WB) / Впр.2 стор.73 (зошит)




Після виконання не забудь повідомити мене та відправити на пошту свою роботу. Дякую за сумліну працю!




09.04  (2д)  /  09.04 (2е)

Unit 7:  DO YOU LIKE CARROTS?

Lesson/Урок 3                           p. / стор. 89

Тopic / Тема:
  ЛЮДИНА.  Х АРЧУВАННЯ.                 
                                        У кафе.  Дитяче меню. 

Tasks / Завдання

1.  Sing a song. / Заспівай пісню.

2.  Do the test.Виконай тест.



3.  Listen and repeat. / Послухай та повтори.
У першому класі, ви вчили слова  з теми "Їжа". Давайте їх пригадаємо.








4.  Watch the video.

Подивись уважно відео уроку. 

*Запиши слова у словник та вивчи

menu ['menjuː] меню
hot dog [ˌhɒt'dɒg] хот дог
pudding ['pʊdɪŋ] пудинг
jam [ʤæm] джем, варення
bread [bred] хліб
butter [bʌtə] масло
cheese [ʧiːz] сир
milk [mɪlk] молоко
cocoa ['kəukəu] какао
tea [tiː] чай
coffee ['kɒfɪ] кава
water ['wɔːtə] вода
ice-cream [ˌaɪs'kriːm] морозиво
chocolate ['ʧɒkəlɪt] шоколад
carrot ['kærət] морква
tomato [tə'mɑːtəu] помідор
fish [fɪʃ] риба
rice [raɪs] рис
salad ['sæləd] салат
cheesecake [ˈtʃi:zkeɪk] чізкейк
egg [eg] яйце
toast [təust] тост, грінка
biscuit ['bɪskɪt] печиво
hungry ['hʌŋgrɪ] голодий


5.  Let's have a rest. / Давай відпочинемо.

Sing and dance. / Співай та танцюй.

6.  Writing.

Ex. 5 p. 89  / Впр.5 стор.89
Доповни речення та запиши у тоненькому зошиті. 
! Якщо зошит у мене, заведи новий.

                                         April, 9
                         Homework

7.  Listening.
Ex. 1 p. 76 (WB) / Впр.1 стор.73 (зошит)

Listen and draw. / Послухай та намалюй.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.76



10.04  (2д)  /  10.04 (2е)

Unit 7:  DO YOU LIKE CARROTS?

Lesson/Урок 4                           p. / стор. 90

Тopic / Тема:
  ЛЮДИНА.  Х АРЧУВАННЯ.                 
                                        Запрошення на день народження.  

Tasks / Завдання
1.  Sing a song. / Заспівай пісню.



2.  Do the test. Виконай тест.
Напиши своє прізвище, ім'я та клас українською мовою!!!


3.  Watch the video.
Подивись уважно відео уроку. 
*Запиши слова у словник та вивчи
vegetables [ˈvedʒ.tə.bl̩] овочі
cucumber ['kjuːkʌmbə] огірок
mushroom ['mʌʃrʊm] гриб
pepper ['pepə] перець
potato [pə'teɪtəu] картопля


*Запам'ятай фрази
Can I have tomatoes, please? - Можна мені помідори, будь ласка?
Yes, here you are. - Так, бери.

4.  Let's have a rest. / Давай відпочинемо.


Sing and dance. / Співай та танцюй.

5. Writing. / Письмо.


* Ex.1 p.74 (WB) / Впр.1 стор.74 (робочий зошит)
Write the missing letters. / Напиши пропущені букви.

* Ex.2 p.74 (WB) / Впр.2 стор.74 (робочий зошит)
Напиши, що ти любишь та не любишь.


* Ex.1 p.75 (WB) / Впр.1 стор.75 (робочий зошит)

* Ex.2 p.75 (WB) / Впр.2 стор.75 (робочий зошит)

6. Grammar. / Граматика.
Діти, пропоную вам, згадати деякі граматичні правила.

* Утворення множини іменників


* Артикль a/an




14.04  (2д)  /  15.04 (2е)

Unit 7:  DO YOU LIKE CARROTS?

Lesson/Урок 5                           p. / стор. 91

Тopic / Тема:
  ЛЮДИНА.  Х АРЧУВАННЯ.                 
                                        Прийоми їжі.  

Tasks / Завдання
1.  Sing a song. / Заспівай пісню.

2.  Do you remember "Food" - words? / Ти пам'ятаєш слова з теми "Їжа"?

Look, listen and say. / Подивись, послухай та скажи.

3.  Watch the video.
Подивись уважно відео. 

*Запиши слова у словник та вивчи
breakfast [ˈbrekfəst] сніданок
lunch [lʌntʃ] другий сніданок
dinner [ˈdɪnə] обід, вечеря

4.  Listen and say the chant. / Послухай та розкажи римівку.

5. Listening.

*Listen and point. / Послухай та покажи.
Ex.2 p.91 / Впр.2 с.91 (підручник)


* Read and translate. / Прочитай та переклади.

I eat toasts and yogurt for breakfast.
I eat an apple, too.
I drink juice for breakfast.
I eat soup and sandwich for lunch.
I eat chicken, too.
I like fruit salad for lunch.
I eat potatoes, tomatoes and cucumbers for dinner.
I like a cake, too.
I drink tea for dinner.


6.  Let's have a rest. / Давай відпочинемо.



Sing and dance. / Співай та танцюй.



7. Writing. / Письмо.



Ex.4 p.91  / Впр.2 стор.91 (підручник)
* Write about your food.
Напиши у тоненькому зошиті, що ти їси та п'єш на сніданок, другий сніданок та обід.
* Сфотографуйте та надішліть на мою пошту verailves@gmail.com 


Любі діти, шановні  батьки!  Для більш зручнішого виконання завдань, перейдіть на мій новий сайт дистаційного навчання.

Натисни тут → Сайт вчителя Ільвес В.В.

84 коментарі:

  1. Дякую! Все зрозумiло! Пашкевич впорався!)

    ВідповістиВидалити
  2. Ментус Саша тесты сделал! По заданиям все понятно!!!

    ВідповістиВидалити
  3. тихоненко маргарита все выполнила

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дня, Черкашина Надiя всi завдання виконала

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго вечора. Ми, нарешті, все зробили. Але завдань забагато, дуже забагато ...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Усі "12"!!! Молодці.
      Якщо виконувати усе вчасно, незалишати на останній день, то це не так вже й забагато

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Молодец!На почту всё пришло. Продолжай и дальше так работать)

      Видалити
  7. Бондаренко Ніколь все виконала

    ВідповістиВидалити
  8. Греджева Ангелина урок за 1.04 выполнила. Все понятно

    ВідповістиВидалити
  9. Дякуємо за цікаві завдання. Куц Олександра все виконала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І вам велика подяка за співпрацю) Олександра, молодчинка!

      Видалити
  10. Дундук Вікторія все зрозуміло . Виконала всі завдання ��♥️��

    ВідповістиВидалити
  11. Желябовський Тимур завдання всі виконав. Все зрозуміло. Дякуємо.

    ВідповістиВидалити
  12. Желябовський Тимур завдання виконав 02,04, 2-Е клас

    ВідповістиВидалити
  13. Макарець Артем завдання виконав.

    ВідповістиВидалити
  14. Загорєєва Дар'я завдання виконала, фото в почті.

    ВідповістиВидалити
  15. Греджева Ангелина задания за 2.04 выполнила

    ВідповістиВидалити
  16. Бондаренко Николь урок за 02.04.выполнила

    ВідповістиВидалити
  17. Спасибо,Элиане очень нравиться заниматься,особенно игры).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И Вам спасибо за сотрудничество) Но на создание всего этого уходит масса времени. Не всегда вовремя успеваю загрузить урок. Поэтому, чтобы не было возмущений со стороны родителей, будем работать проще.

      Видалити
  18. Спасибо,Элиане очень нравиться заниматься,особенно игры).

    ВідповістиВидалити
  19. Сербаєв Валерій виконав усе завдання!!!

    ВідповістиВидалити
  20. Дундук Вікторія все виконала 2.04.2020

    ВідповістиВидалити
  21. Желябовський Тимур 2-Е клас за 03,04 все виконав.

    ВідповістиВидалити
  22. Греджева Ангелина 2Е за 3.04 выполнила

    ВідповістиВидалити
  23. Бондаренко Ніколь 2-Е за 03.04 все зробила .

    ВідповістиВидалити
  24. Завдання виконали та відправили поштою.

    ВідповістиВидалити
  25. Добрий вечір! Нарешті всі завдання виконали Макарець Артем, на пошту вислали - прийшло?

    ВідповістиВидалити
  26. Завдання виконали та відправили поштою. Загорєєва Дар'я 2-Д.

    ВідповістиВидалити
  27. Желябовський Тимур 2-Е клас. Все зрозуміло. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  28. Кобка Софія,2-Д завдання виконали,на пошту відправили.

    ВідповістиВидалити
  29. Волобуєва Даша 2-д клас все виконала.

    ВідповістиВидалити
  30. тихоненко маргарита 2-д все виконала

    ВідповістиВидалити
  31. Бондаренко Ніколь 2-Е за 08.04. все аиконала

    ВідповістиВидалити
  32. Греджева Ангелина 2 Е за 8.04 урок выполнила

    ВідповістиВидалити
  33. Дундук Вікторія 2Е за 3 і 8.04 завдання виконали

    ВідповістиВидалити
  34. Греджева Ангелiна 2 Е за 9.04 виконала

    ВідповістиВидалити
  35. Дундук Вікторія 2 Е клас за 9.04 завдання виконала

    ВідповістиВидалити
  36. Кобка Софія,2-Д завдання виконала.

    ВідповістиВидалити
  37. Желябовський Тимур 2-Е за 09.04 завдання виконав. Все зрозуміло. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  38. Желябовський Тимур 2-Е за 09.04 завдання виконав. Все зрозуміло. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  39. Волобуєва Даша 2-Д Завдання виконала.

    ВідповістиВидалити
  40. Дундук Вікторія 2 Е клас за 10.04 виконала.

    ВідповістиВидалити
  41. Греджева Ангелiна 2 Е за 10.04 виконала

    ВідповістиВидалити
  42. Загорєєва Дар'я 2-д за 10.04 виконала

    ВідповістиВидалити
  43. Кобка Софія 2-Д завдання виконала

    ВідповістиВидалити
  44. Рассоха Богдан 2 Д завдання виконал

    ВідповістиВидалити
  45. Добрий день. Желябовский Тимур 2-Е все виконав. Перевірте будь ласка, чи всі завданя ми виконали!!! Можливо якось повідомляйте в коментарях (електронну пошту olechka.geliabovska@gmai.com) про якісь не виконані завдання. Завдань багато можливо десь пропустили. Ми відписуємося кожного разу, а Ви жодних зауважень не писали. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  46. Добрий день. Кожухар Святослав 2е , виконав завдання. Надiслано Вам на почту.

    ВідповістиВидалити
  47. Добрий день. Кожухар Святослав 2е , виконав завдання. Надiслано Вам на почту.

    ВідповістиВидалити
  48. Доброго дня. Макарець Артем всі завдання виконав, вибачте що неодразу є час вислати вам на пошту. Якщо щось не добробили , чекаємо на зауваження.

    ВідповістиВидалити
  49. тихоненко маргарита 2 д всі завдання виконала.

    ВідповістиВидалити
  50. Аня Мовчан завдання виконали. Не зрозуміло, як має виглядати проект. Допрацюємо на наступному тижні. тести виконали можливо не всі.

    ВідповістиВидалити
  51. Добрий вечір. Попазов Андрій 2е - ВСЕ

    ВідповістиВидалити
  52. Черкашина Надiя 2-Д клас, завдання виконано.

    ВідповістиВидалити
  53. Желябовський Тимур 2-Е клас все виконав. Завдання на почту відправили. 15.04

    ВідповістиВидалити
  54. Дундук Вікторія 2 Е клас виконала завдання за 15 квітня

    ВідповістиВидалити
  55. Греджева Ангелiна за 15.04 виконала. На пошту вiдiслали, перевiрте будь ласка, щоб знов не виникало питань

    ВідповістиВидалити
  56. Попазов Андрій 2-Е за 15.04 виконав.На пошту відіслали.

    ВідповістиВидалити