Любі діти, шановні батьки! Для більш зручнішого виконання завдань, перейдіть на мій новий сайт дистаційного навчання.
Натисни тут → Сайт вчителя Ільвес В.В.
17.03 (2д) / 18.03 (2е)
Unit 6: Doing things.
Lessons/Уроки 5-6 pр. / стор. 79-80
Тopic / Тема: Відпочинок і дозвілля. Розваги друзів
Tasks / Завдання
1. Revise the words./Повтори слова.
2. Do the test. / Виконай тест.
Код доступу 224192
3. Look and say. / Подивись та скажи.
* Повтори утворення теперішнього тривалого часу (Present Continuous Tense)
Дивись розділ "Grammar"
* Look and say. / Подивись та скажи.
5. Listen and choose. / Прослухай та обери.
Ex.1 p.79 / Впр.1 с.79 (підручник)
Натисни тут → Аудіододаток Unit-6-Les_5-1
*Check your work. / Перевір свою роботу.
6. Reading. / Читання.
* Listen and repeat. / Послухай та повтори.
Ex.1-2 p.80 / Впр.1-2 с.80 (підручник)
Буква а перед буквосполученням ll, lk, читаеться як звук [ɔ:]: small [ smɔ:l ]
walk [ wɔːk ]
son [ sʌn ]
Натисни тут → Аудіододаток Unit-6-Les_6-1
*Listen, then read and translate. / Послухай, потім прочитай та переклади.
Ex.4-5 p.80 / Впр.4-5 с.80 (підручник)
7. Writing. / Письмо.
* Fill in th missing letters. / Заповні пропущені букви.
Ex.1-2 p.67 / Впр.1-2 с.67 (робочий зошит)
Я дуже сподіваюсь, діти, що ви засвоїли попередній урок. І вам було цікаво та пізнавально. Багато з вас молодці. Тест зробили на відмінно☺☺☺ Але на жаль, не усі пройшли його. Повідомте причину, будь ласка.
Бажаю успіху у подоланні наступної сходинки знань)))
19.03 (2д) / 19.03 (2е)
Lesson/Урок 7 p. / стор. 81
Тopic / Тема: Відпочинок і дозвілля. Відпочинок на природі.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Practice our pronunciation. / Попрактикуємо нашу вимову.
Буквосполучення ng читається як звук [ŋ]: morning, song.
* Fill in th missing letters. / Заповні пропущені букви.
Ex.1-2 p.67 / Впр.1-2 с.67 (робочий зошит)
Я дуже сподіваюсь, діти, що ви засвоїли попередній урок. І вам було цікаво та пізнавально. Багато з вас молодці. Тест зробили на відмінно☺☺☺ Але на жаль, не усі пройшли його. Повідомте причину, будь ласка.
Бажаю успіху у подоланні наступної сходинки знань)))
19.03 (2д) / 19.03 (2е)
Unit 6: Doing things.
Lesson/Урок 7 p. / стор. 81
Тopic / Тема: Відпочинок і дозвілля. Відпочинок на природі.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Practice our pronunciation. / Попрактикуємо нашу вимову.
Буквосполучення ng читається як звук [ŋ]: morning, song.
В українській мові подібного звуку [ŋ] не існує, саме тому його часто замінюють українським звуком [н]. Але при вимові цього звука повітря проходить через ніс, звук нагадує удар гонгу.
Read the words with [ŋ] sound. / Прочитай слова зі звуком [ŋ].
3. Do the test. / Виконай тест.
Давай подивимося, як тобою був засвоєний матеріал минулого уроку. ☺☺☺☺☺
Код доступу 872863
4. Look and say. / Подивисьта скажи.
!!!Згадай, якщо ми хочимо розповісти, що хтось виконує дію саме зараз (now), ми говоримо:
!!!Згадай, якщо ми хочимо розповісти, що хтось виконує дію саме зараз (now), ми говоримо:
5. Listen and point. / Послухай та покажи.
Ex.1 p.81 / Впр.1 с.81 (підручник)
Послухай діалог та спробуй здогадатися про значення деяких нових слів.
Натисни тут →Аудіододаток Les_7-1
Нові слова:
You’re kidding!- Ти жартуєш!
Якщо ви уважно слухали, то цей діалог складається з питань та коротких відповідей. Отже, щоб поставити питання про дії які відбуваються у данний момент, необхідно:
Remember! / Запам'ятай!
* Listen, then read and translate.
Послухай , потім прочитай та переклади.
Натисни тут → Аудіододаток Les_7-2
— Is dad fishing?
— Yes, he is.
— Is mum swimming?
— Yes, she is.
— Is Jane talking?
— Yes, she is.
— Is Jim walking?
— Yes, he is.
— Is Ted reading?
— You’re kidding!
No, he isn’t.
— Yes, he is!
Sing and dance. / Співай і танцюй.
7. Ask and answer the questions. / Запитай та дай відповіді на питання.
Ex.1-2 p.68 / Впр.1-2 с.68 (робочий зошит)
Хлопчики та дівчатка, ще один урок загальними зусиллями вивчено. Ви молодці!!! Я вірю, що ви працюєте старанно і виконуєте усі завдання, які я для вас підготувала. Продовжуємо і далі так працювати. Ніякий карантин нам не завадить отримувати знання)))
20.03 (2д) / 20.03 (2е)
Unit 6: Doing things.
Lesson/Урок 8 p. / стор. 82
Тopic / Тема: Відпочинок і дозвілля.
Story time. Сторінки сімейного альбому.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Do the test. / Виконай тест.
Код доступу 204407
3. Grammar. / Граматика.
Listen to the video and remember. / Подивись відео та запам'ятай.
!!!Це відео допоможе тобі зрозуміти вживання та утворення теперішнього тривалого часу.
Listen to the song. / Послухай пісню.
Якщо ви уважно слухали цю пісню, ви почули таке питання, як: "What are you doing?"
Наукраїнську мову воно перекладається: "Що ти робиш?" ( мається на увазі, зараз)For example/ Наприклад:
Якщо ви хочите дізнатися про те, що вони роблять зараз:
Let's practice. / Давайте попрактикуємося.
* Read and answer the questions. / Прочитайте та дайте відповіді на питання.
*Listen and try to understand. / Послухайте та спробуйте зрозуміти.
* Listen and sing the song. / Послухайте та проспівайте пісню.
4. Story time.
Ex.1 p. 82 / Впр.1 стор.82 (підручник)
Listen to the story, then read and translate. / Послухайте історію, потім прочитайте та зробить переклад.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.83
Ex.1 p.69 (WB) / Впр.1 стор.69 (робочий зошит)
Number the pictures in the right order. / Пронумеруйте малюнки у правильному порядку.
Хлопчики та дівчатка, ось і пролетіли весняні канікули.
Залишається останній етап навчання. Але він дуже відповідальний. Так сталося,
що вам необхідно опрацьовувати навчальний матеріал самостійно. Зі свого боку я
буду намагатися надавати вам завдання, які будуть цікавими і зрозумілими для
вас. Якщо у вас будуть виникати якісь питання, можете звернутися до мене у
коментарях або написати на пошту verailves@gmail.com . Головне бережіть себе, без необхідності не виходьте на вулицю. Розплануйте раціонально
свій режим дня. І пам’ятайте, що карантин – це не канікули. Ви повинні
продовжувати здобувати знання. Здоров’я вам і успіхів у навчанні!!!
31.03 (2д) / 01.04 (2е)
Unit 6: Doing things.
Lessons/Уроки 9-10 p. / стор. 83
Тopic / Тема: Відпочинок і дозвілля.
Into Your Portfolio.
|
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Practice our pronunciation. / Попрактикуємо нашу вимову.
3. Let's play. / Давай пограємось.
Do the test. Look at the picture, read and choose "True" or "False". / Зроби тест. Подивись на малюнок, прочитай та обери "Правда" чи "Неправда".
4. Listen to the chant. / Послухай наспів.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.83
* Remember new words. / Запам'ятай нові слова
* Let's translate this chant. / Давай перекладемо цей наспів.
* Sing this chant. / Проспівай цей наспів.
5. Grammar. / Граматика.
* Згадай, як утворюється теперішній тривалий час.
* Let's have a rest and sing the songs. / Давай відпочинемо та заспіваємо пісні.
* Let's practice. / Давай попрактикуємось.
Do the test. Look at the picture, read and choose "True" or "False". / Зроби тест. Подивись на малюнок, прочитай та обери "Правда" чи "Неправда".
4. Listen to the chant. / Послухай наспів.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.83
* Remember new words. / Запам'ятай нові слова
* Let's translate this chant. / Давай перекладемо цей наспів.
* Sing this chant. / Проспівай цей наспів.
5. Grammar. / Граматика.
* Згадай, як утворюється теперішній тривалий час.
* Let's have a rest and sing the songs. / Давай відпочинемо та заспіваємо пісні.
Do the test. Put the words into the correct order./ Зроби тест. Поставь слова у правильному порядку.
6. Writing. / Письмо.
* Ex.1 p.70 (WB) / Впр.1 стор.70 (робочий зошит)
Look at the pictures and write the sentences. / Подивись на малюнки та напиши речення.
* Do the project work. / /Зроби проектну роботу.
Write about your morning. / Напиши про свій ранок.
Увага!!! Виконуй завдання вчасно, не залишай на потім!
Після виконання, обов'язково повідомь мене у коментарі знизу блога. В тестах необхідно писати на
українській мові: прізвище, ім'я і клас. Сфотографуй у зошиті стор.67-70 та
надішли на мою пошту verailves@gmail.com . Бажаю успіхів!
02.04 (2д) / 02.04 (2е)
Lesson/Урок 11-12 p.p. / стор. 84-85
Тopic / Тема: Узагальнюючий урок.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.02.04 (2д) / 02.04 (2е)
Unit 6: Doing things.
Lesson/Урок 11-12 p.p. / стор. 84-85
Тopic / Тема: Узагальнюючий урок.
Tasks / Завдання
2. Test. / Тест.
Діагностична робота з теми.
3. Writing. / Письмо.
* Ex.1 p.71 (WB) / Впр.1 стор.71 (робочий зошит)
Fill in the missing letters. / Встав пропущені букви.
* Ex.2 p.71 (WB) / Впр.1 стор.71 (робочий зошит)
Match pictures and sentences. / З'єднай малюнки та речення.
03.04 (2д) / 03.04 (2е)
Unit 7: DO YOU LIKE CARROTS?
Lesson/Урок 1 p. / стор. 86-87
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Запрошення на день народження.
Tasks / Завдання
1. Listen to the dialgue. / Послухай діалог.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.86
*Listen and repeat.
Тепер слухай та повторюй.
2. Learning new words.
Ex.3 p.86
* Listen, repeat and remember new words. / Послухай, повтори та запам'ятай нові слова.
Натисни тут → Аудіододаток Ex.3 p.86
*Запиши слова у словник та вивчи
chicken [ˈtʃɪkɪn] курка
lemonade [ˌlem.əˈneɪd] лемонад
juice [dʒuːs] сік
sweets [swiːts] цукерки
yogurt [ˈjɒɡ.ət] йогурт
sandwich [ˈjɒɡ.ət] сендвіч
cake [keɪk] торт
pizza [ˈpiːt.sə] піца
salad [ˈsæləd] салат
3. Sing a song. / Заспівай пісню.
Натисни тут → Аудіододаток Ex.5 p.87
Ex.1 p.72 / Впр.1 с.72 (робочий зошит)
Lesson/Урок 2 p. / стор. 88
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Фрути. Використання артикля а/an
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
3. Watch the video.
*Запиши слова у словник та вивчи
3. Sing a song. / Заспівай пісню.
4. Grammar. / Граматика.
Do you like ...? Тобі подобається ....? - Yes, I do. Так.
No, I don't. Ні.
Answer the questions. / Дай відповіді на запитання.
5. Writing. / Письмо.
Ex.1 p.72 / Впр.1 с.72 (робочий зошит)
Look and write. / Подивись і напиши.
Для закріплення уроку, можно перглянути відео.
07.04 (2д) / 08.04 (2е)
Unit 7: DO YOU LIKE CARROTS?
Lesson/Урок 2 p. / стор. 88
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Фрути. Використання артикля а/an
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Do the test. / Виконай тест.
3. Watch the video.
Подивись уважно відео уроку.
apple [ˈæpl] яблуко
banana [bəˈnɑ:nə] банан
pear [pɛə] груша
strawberry [ˈstrɔ:bərɪ] полуниця
cherry [ˈtʃerɪ] вишня
orange [ˈɔrɪndʒ] апельсин
4. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
Sing and dance. / Співай та танцюй.
5. Listening.
Ex. 1 p. 73 (WB) / Впр.1 стор.73 (зошит)
Listen and draw. / Послухай та намалюй.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1p.73
6. Writing.
Ex. 2 p. 73 (WB) / Впр.2 стор.73 (зошит)
Після виконання не забудь повідомити мене та відправити на пошту свою роботу. Дякую за сумліну працю!
Lesson/Урок 3 p. / стор. 89
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
У кафе. Дитяче меню.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
3. Listen and repeat. / Послухай та повтори.
У першому класі, ви вчили слова з теми "Їжа". Давайте їх пригадаємо.
4. Watch the video.
*Запиши слова у словник та вивчи
menu ['menjuː] меню
hot dog [ˌhɒt'dɒg] хот дог
pudding ['pʊdɪŋ] пудинг
jam [ʤæm] джем, варення
bread [bred] хліб
butter [bʌtə] масло
cheese [ʧiːz] сир
milk [mɪlk] молоко
cocoa ['kəukəu] какао
tea [tiː] чай
coffee ['kɒfɪ] кава
water ['wɔːtə] вода
ice-cream [ˌaɪs'kriːm] морозиво
chocolate ['ʧɒkəlɪt] шоколад
carrot ['kærət] морква
tomato [tə'mɑːtəu] помідор
fish [fɪʃ] риба
rice [raɪs] рис
salad ['sæləd] салат
cheesecake [ˈtʃi:zkeɪk] чізкейк
egg [eg] яйце
toast [təust] тост, грінка
biscuit ['bɪskɪt] печиво
hungry ['hʌŋgrɪ] голодий
5. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
Sing and dance. / Співай та танцюй.
6. Writing.
Ex. 5 p. 89 / Впр.5 стор.89
Доповни речення та запиши у тоненькому зошиті.
! Якщо зошит у мене, заведи новий.
April, 9
Homework
7. Listening.
Ex. 1 p. 76 (WB) / Впр.1 стор.73 (зошит)
Listen and draw. / Послухай та намалюй.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.76
Lesson/Урок 4 p. / стор. 90
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Запрошення на день народження.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
cucumber ['kjuːkʌmbə] огірок
mushroom ['mʌʃrʊm] гриб
pepper ['pepə] перець
potato [pə'teɪtəu] картопля
4. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
5. Writing. / Письмо.
* Ex.1 p.74 (WB) / Впр.1 стор.74 (робочий зошит)
* Ex.2 p.74 (WB) / Впр.2 стор.74 (робочий зошит)
* Ex.1 p.75 (WB) / Впр.1 стор.75 (робочий зошит)
* Ex.2 p.75 (WB) / Впр.2 стор.75 (робочий зошит)
Lesson/Урок 5 p. / стор. 91
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Прийоми їжі.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
lunch [lʌntʃ] другий сніданок
dinner [ˈdɪnə] обід, вечеря
5. Listening.
*Listen and point. / Послухай та покажи.
Ex.2 p.91 / Впр.2 с.91 (підручник)
* Read and translate. / Прочитай та переклади.
I eat toasts and yogurt for breakfast.
I eat an apple, too.
I drink juice for breakfast.
I eat soup and sandwich for lunch.
I eat chicken, too.
I like fruit salad for lunch.
I eat potatoes, tomatoes and cucumbers for dinner.
I like a cake, too.
I drink tea for dinner.
Sing and dance. / Співай та танцюй.
5. Listening.
Ex. 1 p. 73 (WB) / Впр.1 стор.73 (зошит)
Listen and draw. / Послухай та намалюй.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1p.73
6. Writing.
Ex. 2 p. 73 (WB) / Впр.2 стор.73 (зошит)
09.04 (2д) / 09.04 (2е)
Unit 7: DO YOU LIKE CARROTS?
Lesson/Урок 3 p. / стор. 89
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
У кафе. Дитяче меню.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Do the test. / Виконай тест.
3. Listen and repeat. / Послухай та повтори.
У першому класі, ви вчили слова з теми "Їжа". Давайте їх пригадаємо.
4. Watch the video.
Подивись уважно відео уроку.
*Запиши слова у словник та вивчи
menu ['menjuː] меню
hot dog [ˌhɒt'dɒg] хот дог
pudding ['pʊdɪŋ] пудинг
jam [ʤæm] джем, варення
bread [bred] хліб
butter [bʌtə] масло
cheese [ʧiːz] сир
milk [mɪlk] молоко
cocoa ['kəukəu] какао
tea [tiː] чай
coffee ['kɒfɪ] кава
water ['wɔːtə] вода
ice-cream [ˌaɪs'kriːm] морозиво
chocolate ['ʧɒkəlɪt] шоколад
carrot ['kærət] морква
tomato [tə'mɑːtəu] помідор
fish [fɪʃ] риба
rice [raɪs] рис
salad ['sæləd] салат
cheesecake [ˈtʃi:zkeɪk] чізкейк
egg [eg] яйце
toast [təust] тост, грінка
biscuit ['bɪskɪt] печиво
hungry ['hʌŋgrɪ] голодий
5. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
Sing and dance. / Співай та танцюй.
6. Writing.
Ex. 5 p. 89 / Впр.5 стор.89
Доповни речення та запиши у тоненькому зошиті.
! Якщо зошит у мене, заведи новий.
April, 9
Homework
7. Listening.
Ex. 1 p. 76 (WB) / Впр.1 стор.73 (зошит)
Listen and draw. / Послухай та намалюй.
Натисни тут →Аудіододаток Ex.1 p.76
10.04 (2д) / 10.04 (2е)
Unit 7: DO YOU LIKE CARROTS?
Lesson/Урок 4 p. / стор. 90
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Запрошення на день народження.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Do the test. / Виконай тест.
Напиши своє прізвище, ім'я та клас українською мовою!!!
3. Watch the video.
Подивись уважно відео уроку.
*Запиши слова у словник та вивчи
vegetables [ˈvedʒ.tə.bl̩] овочіcucumber ['kjuːkʌmbə] огірок
mushroom ['mʌʃrʊm] гриб
pepper ['pepə] перець
potato [pə'teɪtəu] картопля
*Запам'ятай фрази
Can I have tomatoes, please? - Можна мені помідори, будь ласка?
Yes, here you are. - Так, бери.
4. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
Sing and dance. / Співай та танцюй.
5. Writing. / Письмо.
* Ex.1 p.74 (WB) / Впр.1 стор.74 (робочий зошит)
Write the missing letters. / Напиши пропущені букви.
* Ex.2 p.74 (WB) / Впр.2 стор.74 (робочий зошит)
Напиши, що ти любишь та не любишь.
* Ex.1 p.75 (WB) / Впр.1 стор.75 (робочий зошит)
* Ex.2 p.75 (WB) / Впр.2 стор.75 (робочий зошит)
6. Grammar. / Граматика.
Діти, пропоную вам, згадати деякі граматичні правила.
* Утворення множини іменників
* Артикль a/an
14.04 (2д) / 15.04 (2е)
Unit 7: DO YOU LIKE CARROTS?
Lesson/Урок 5 p. / стор. 91
Тopic / Тема: ЛЮДИНА. Х АРЧУВАННЯ.
Прийоми їжі.
Tasks / Завдання
1. Sing a song. / Заспівай пісню.
2. Do you remember "Food" - words? / Ти пам'ятаєш слова з теми "Їжа"?
Look, listen and say. / Подивись, послухай та скажи.
3. Watch the video.
Подивись уважно відео.
*Запиши слова у словник та вивчи
breakfast [ˈbrekfəst] сніданокlunch [lʌntʃ] другий сніданок
dinner [ˈdɪnə] обід, вечеря
4. Listen and say the chant. / Послухай та розкажи римівку.
5. Listening.
*Listen and point. / Послухай та покажи.
Ex.2 p.91 / Впр.2 с.91 (підручник)
* Read and translate. / Прочитай та переклади.
I eat toasts and yogurt for breakfast.
I eat an apple, too.
I drink juice for breakfast.
I eat soup and sandwich for lunch.
I eat chicken, too.
I like fruit salad for lunch.
I eat potatoes, tomatoes and cucumbers for dinner.
I like a cake, too.
I drink tea for dinner.
6. Let's have a rest. / Давай відпочинемо.
Sing and dance. / Співай та танцюй.
7. Writing. / Письмо.
Ex.4 p.91 / Впр.2 стор.91 (підручник)
* Write about your food.
Напиши у тоненькому зошиті, що ти їси та п'єш на сніданок, другий сніданок та обід.
* Сфотографуйте та надішліть на мою пошту verailves@gmail.com
Дякую! Все зрозумiло! Пашкевич впорався!)
ВідповістиВидалитиМолодець! Гарний результат
ВидалитиМентус Саша тесты сделал! По заданиям все понятно!!!
ВідповістиВидалитиСашко, молодець! Результат радує
Видалититихоненко маргарита все выполнила
ВідповістиВидалитиМолодчинка! Старайся і далі так працювати
ВидалитиДоброго дня, Черкашина Надiя всi завдання виконала
ВідповістиВидалитиРезультат відмінний. Розумничка
ВидалитиДоброго вечора. Ми, нарешті, все зробили. Але завдань забагато, дуже забагато ...
ВідповістиВидалитиУсі "12"!!! Молодці.
ВидалитиЯкщо виконувати усе вчасно, незалишати на останній день, то це не так вже й забагато
Сербаев Валерий все выполнил
ВідповістиВидалитиМолодец!На почту всё пришло. Продолжай и дальше так работать)
ВидалитиБондаренко Ніколь все виконала
ВідповістиВидалитиРозумничка! Відмінні результати
ВидалитиГреджева Ангелина урок за 1.04 выполнила. Все понятно
ВідповістиВидалитиМолодчинка! Продолжаем работать
ВидалитиДякуємо за цікаві завдання. Куц Олександра все виконала.
ВідповістиВидалитиІ вам велика подяка за співпрацю) Олександра, молодчинка!
ВидалитиДундук Вікторія все зрозуміло . Виконала всі завдання ��♥️��
ВідповістиВидалитиСпасибі за роботу) Молодець!Так і далі працюємо
ВидалитиЖелябовський Тимур завдання всі виконав. Все зрозуміло. Дякуємо.
ВідповістиВидалитиГарні результати! Молодець!
ВидалитиЯлпачик Єфім все зробив.
ВідповістиВидалитиЧудово! Так тримати)))
ВидалитиЖелябовський Тимур завдання виконав 02,04, 2-Е клас
ВідповістиВидалитиСупер! 100% результат тесту!
ВидалитиМакарець Артем завдання виконав.
ВідповістиВидалитиМолодець! Добрий результат!
ВидалитиЗагорєєва Дар'я завдання виконала, фото в почті.
ВідповістиВидалитиМолодець! Працюємо далі)
ВидалитиГреджева Ангелина задания за 2.04 выполнила
ВідповістиВидалитиЧудово! Відмінний результат)
ВидалитиБондаренко Николь урок за 02.04.выполнила
ВідповістиВидалитиУмничка)))
ВидалитиСпасибо,Элиане очень нравиться заниматься,особенно игры).
ВідповістиВидалитиИ Вам спасибо за сотрудничество) Но на создание всего этого уходит масса времени. Не всегда вовремя успеваю загрузить урок. Поэтому, чтобы не было возмущений со стороны родителей, будем работать проще.
ВидалитиСпасибо,Элиане очень нравиться заниматься,особенно игры).
ВідповістиВидалитиСербаєв Валерій виконав усе завдання!!!
ВідповістиВидалитиМолодець! Продовжуй і далі усердно працювати
ВидалитиДундук Вікторія все виконала 2.04.2020
ВідповістиВидалитиРозумничка. Чудові результати!
ВидалитиЦе означає що все правильно?😬☝️
ВидалитиЧеркашина Надія завдання виконала
ВідповістиВидалитиЖелябовський Тимур 2-Е клас за 03,04 все виконав.
ВідповістиВидалитиГреджева Ангелина 2Е за 3.04 выполнила
ВідповістиВидалитиБондаренко Ніколь 2-Е за 03.04 все зробила .
ВідповістиВидалитиПлітниченко все зробили.
ВідповістиВидалитиЗавдання виконали та відправили поштою.
ВідповістиВидалитиДобрий вечір! Нарешті всі завдання виконали Макарець Артем, на пошту вислали - прийшло?
ВідповістиВидалитиЗавдання виконали та відправили поштою. Загорєєва Дар'я 2-Д.
ВідповістиВидалитиЖелябовський Тимур 2-Е клас. Все зрозуміло. Дякую!
ВідповістиВидалитиЧеркашина Надiя все виконала.
ВідповістиВидалитиКобка Софія,2-Д завдання виконали,на пошту відправили.
ВідповістиВидалитиВолобуєва Даша 2-д клас все виконала.
ВідповістиВидалититихоненко маргарита 2-д все виконала
ВідповістиВидалитиБондаренко Ніколь 2-Е за 08.04. все аиконала
ВідповістиВидалитиГреджева Ангелина 2 Е за 8.04 урок выполнила
ВідповістиВидалитиДундук Вікторія 2Е за 3 і 8.04 завдання виконали
ВідповістиВидалитиСербаєв Валерій завдання виконав.
ВідповістиВидалитиГреджева Ангелiна 2 Е за 9.04 виконала
ВідповістиВидалитиДундук Вікторія 2 Е клас за 9.04 завдання виконала
ВідповістиВидалитиКобка Софія,2-Д завдання виконала.
ВідповістиВидалитиЖелябовський Тимур 2-Е за 09.04 завдання виконав. Все зрозуміло. Дякую.
ВідповістиВидалитиЖелябовський Тимур 2-Е за 09.04 завдання виконав. Все зрозуміло. Дякую.
ВідповістиВидалитиВолобуєва Даша 2-Д Завдання виконала.
ВідповістиВидалитиЧеркашина Надія 2-Д завдання виконала
ВідповістиВидалитиДундук Вікторія 2 Е клас за 10.04 виконала.
ВідповістиВидалитиГреджева Ангелiна 2 Е за 10.04 виконала
ВідповістиВидалитиЗагорєєва Дар'я 2-д за 10.04 виконала
ВідповістиВидалитиКобка Софія 2-Д завдання виконала
ВідповістиВидалитиРассоха Богдан 2 Д завдання виконал
ВідповістиВидалитиЧеркашина Надiя все виконала 2 - Д
ВідповістиВидалитиДобрий день. Желябовский Тимур 2-Е все виконав. Перевірте будь ласка, чи всі завданя ми виконали!!! Можливо якось повідомляйте в коментарях (електронну пошту olechka.geliabovska@gmai.com) про якісь не виконані завдання. Завдань багато можливо десь пропустили. Ми відписуємося кожного разу, а Ви жодних зауважень не писали. Дякую.
ВідповістиВидалитиДобрий день. Кожухар Святослав 2е , виконав завдання. Надiслано Вам на почту.
ВідповістиВидалитиДобрий день. Кожухар Святослав 2е , виконав завдання. Надiслано Вам на почту.
ВідповістиВидалитиДоброго дня. Макарець Артем всі завдання виконав, вибачте що неодразу є час вислати вам на пошту. Якщо щось не добробили , чекаємо на зауваження.
ВідповістиВидалититихоненко маргарита 2 д всі завдання виконала.
ВідповістиВидалитиАня Мовчан завдання виконали. Не зрозуміло, як має виглядати проект. Допрацюємо на наступному тижні. тести виконали можливо не всі.
ВідповістиВидалитиДобрий вечір. Попазов Андрій 2е - ВСЕ
ВідповістиВидалитиЧеркашина Надiя 2-Д клас, завдання виконано.
ВідповістиВидалитиЖелябовський Тимур 2-Е клас все виконав. Завдання на почту відправили. 15.04
ВідповістиВидалитиДундук Вікторія 2 Е клас виконала завдання за 15 квітня
ВідповістиВидалитиГреджева Ангелiна за 15.04 виконала. На пошту вiдiслали, перевiрте будь ласка, щоб знов не виникало питань
ВідповістиВидалитиПопазов Андрій 2-Е за 15.04 виконав.На пошту відіслали.
ВідповістиВидалити